Min dag

Igår hade vi lite filmkväll hemma hos en klasskompis. Mycket trevligt och behövligt! Men min mage värkte när jag skulle sova, pga allt godis och chips...men det var det värt =)

Idag har jag varit riktigt duktig. Jag har PLUGGAT i många timmar idag. Känns riktigt skönt men jag är ändå inte klar...Har en massa uppgifter kvar! Ska försöka gå upp tidigt imorgon så jag hinner plugga lite mer. För sen kommer jag spendera mer eller mindre hela dagen i skolan, och rigga dekor inför festen för ettorna imorgon. Kommer bli grymt bra!!

Åh idag fick jag lite besök av min älskade vän Mariah, som är hemma en sväng över helgen. Trevligt att träffa henne lite så vi fick prata av oss lite!

Måste skicka iväg två gratulationer...
1. Grattis Micke som fyller 23 år idag!
2. Grattis Herman som äntligen köpte sin MC idag =)

Kommentarer
Postat av: Mary

Mysigt och träffa dig idag även om det va en kortis. Synd att det är så sällan, men jag är glad att jag har dig! Puss

2008-09-06 @ 22:12:55
URL: http://princesssmary.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag saknar dig så jag blir tooookig!!!

2008-09-08 @ 11:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0