Känn pepp!

Alla uppgifter är avklarade! Sweeeeeet.
Nu är det bara att ladda inför praktiken som startar nästa vecka.

Jag och Emma sitter just nu i datasalen och surfar runt lite. Vi är nog helt förvirrade i den här situationen, att inte ha en enda uppgift kvar att göra. Vi kan inte ens förmå oss att gå hemåt...

Ikväll är det temafest på kåren. Temat för kvällen är.....Mellanstadiedisco!!! Hm...orkar inte leta reda på några kläder och klä ut mig. Kan inte bestämma mig om jag ska dricka eller köra bil (för det går ju självklart inte att göra både och)...Emma säger till mig lite då och då: "Känn pepp Sara, fest ikväll! Vi måste ju fira att vi är klara med allt nu...". Jag vet inte hur jag ska göra riktigt.

Sista utgången med klassen. Men är osugen på alkohol. Måste hem till mina föräldrar jag fortsätta tvätta en sväng idag. Skulle vara skönt att laga någon god mat och bara slappa framför en bra film ikväll.

Äh! Går till kåren ikväll och säkert till en förfest innan med. Om det blir med eller utan alkohol, det får bli osagt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0