Förberedelser

Igår förberedde jag inför perioden i Sthlm och Spanien.
Tvättade, började packa lite, städade osv...Så klart är jag inte klar, drar gärna ut på sånt =)

Igår tog jag en fika/lunch med Emelie på Siljan. Skönt att ha en klasskompis kvar.
Så jag kunde prata med henne i lugn och ro. Kunna säga hejdå i lugn och ro =(

Vad återstår att göra under den här helgen då?

* Idag tvättar jag för fullt. Jag blir nästan förvånad över hur mycket kläder jag faktiskt har! Tycker jag har så svårt att hitta nå kläder att ta på mig på morgonen, men det kanske är min syn det är fel på.

* Ska finna lite tid att hinna träffa Malin idag också. Hon är tydligen hemma över helgen. Hon får nog acceptera att hon får titta på när jag packar! Stackare. Men det ska bli kul och träffa henne. Det var alldeles för länge sen nu.

* Lämna bilen hos mina föräldrar. Hämta tvätten.

Nä nu ska jag sätta på bra och HÖG musik och försöka packa lite effektivt!

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Gud kan inte fatta at du ska till spanien! :D Hör av dig när du kommer til storstaden =)

2008-09-20 @ 18:15:54
URL: http://jjessicaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0