Då var det spikat!

Min praktik är äntligen fixad.

Det här ärhelt otroligt! Jag är så lycklig...har fått praktikplatsen från himlen!

Tre veckor på IKEA i Barkarby.
Fem veckor i Spanien!!! Med ett produktionsbolag, tvinspelning för svt =)
Mer får jag inte säga, det är väldigt hysh hysh kring detta.
Men jag vet vad jag ska jobba med där nere iallafall, ni andra får reda på det när det sänds på tv!

Aaaaaaaah är så lycklig. Vilken tur jag har haft och säkert en rätt hyfsad paktikansökan?!!

Skuttar runt på små rosa moln den här helgen =)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Grattis gumman! Skönt att de har löst sig till de allra bästa, se till att rocka skiten ur de andra nu =P

2008-09-14 @ 03:50:29
URL: http://kinakulla.blogg.se/
Postat av: Jenny

Nej vad roligt!! Grattis :) Vi hörs i veckan. puss

2008-09-14 @ 08:04:31
Postat av: Jonna

Grattis!! Kul....=)

2008-09-15 @ 09:43:44
Postat av: cisci

Grattis raring! fan va kul de låter.

2008-09-16 @ 14:20:35
URL: http://cisci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0