Berg-o-dalbana

Igår vaknade jag upp och mådde riktigt dåligt. Förkylningen hade blivit ännu värre...Jag tog en dusch men seglade ner i sängen igen. Helt slut var jag. Ringde jobbet och meddelade att jag tyvärr inte orkade ta mig dit. Låg helt däckad hela dagen...

Imorse kändes det mycket bättre. Tur var väl det, eftersom jag skulle vara barnvakt åt min brorson. Mötte upp med min svägerska vid halv elva-tiden. Sedan lekte vi i olika lekparker, åt mat och åkte hem till deras lägenhet och lekte lite till... Vid sjutiden mötte vi upp med alla de andra. Jag och Anton (min brorson) tittade lite på när dom andra slet som djur, med flyttandet. Sen kände jag mig helt slut och åkte hem. En underbar dag. Är dock helt slut nu. Men det var det värt, att få lite egen tid med charmtrollet.

Imorgon, söndag, ska jag verkligen kurera mig! Så jag blir helt frisk!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0