I bilen påväg till leksand

Ja nu sitter jag här i baksätet på min brors bil påväg upp till leksand (hem)... Man kan inte annat än att älska mobilt bredband =) Speciellt när lilla charmtrollet bredvid mig sitter och halvsover och bror min kör bilen. Sweet =)

Jobbade min sista dag på IKEA idag, för den här gången i allafall! Har trivts väldigt bra med mina "kollegor" och hade gärna velat stanna kvar där i flera veckor till, men nu dök ju Spanien-erbjudandet upp och det kunde jag inte tacka nej till...

Men jag pratade med "chefen" nu i veckan och jag är nu inbokad på praktik hos dom i sex veckor i vår. Känns så bra, det kan mycket väl bli IKEA för mig efter utbildningen. Där trivs jag! Men vi får se vad som händer...

Nu blir jag hemma i leksand tills på måndag. Måndag-torsdag blir det Sthlm med systra mi. På fredag (10 okt) kl 12.50 lyfter planet mot Malaga i Spanien....iiiiiih =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Shit Sara! Känn pepp för Spaninen!!! :D Nu åker du snart!

2008-10-05 @ 18:26:34
URL: http://emmanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0