Hola!

Har bara en liten stund över nu innan lunchen är över...Så jag tänkte höra av mig lite!

Jag stormtrivs här i Spanien. Det går inte att räkna upp allt jag har gjort nu bara under den första veckan. Herregud det har redan gått en en vecka!! Jag får hjälpa till med lite av varje och det passar mig jättebra.

Åh jag är grym på att köra bil i Spanien, okej det är högertrafik här med...men gatorna är mindre =)

Ni som känner mig väl vet att jag är kräsen när det gäller mat...Jag har seriöst börjat arbeta på det! Annars kommer jag att tappa halv min vikt under den här praktiken. Fast några kilo får gärna ramla av. Äh först och främst måste jag orka med att jobba.

Jag ska få vara med på inspelning ganska mycket och det känns ju helt underbart! Så jag hoppas på soligt väder, utan regn och blåst...För jag kommer vara utomhus nästan konstant under de närmaste fyra veckorna =)

Ville bara säga hej liksom... Hoppas allt alla har det grymt bra, min familj, mina klasskompisar och mina andra vänner!

Adios!

PS. Är lite less för min kamera vill inte fungera. Måste verkligen fixa den!!! Tur att jag jobbar med en massa tekniker =)

Kommentarer
Postat av: emma

Härligt å öra att du har det bra! Men ja vill veta mer! va gör du?! :) hihi! Om du får berätta något! Ha det toppen i solen! Kramar!

2008-10-19 @ 15:53:10
URL: http://emmanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0