Tanten körde på mig!

Jo det är sant. Jag blev påkörd igår, eller ja...lite iallafall! Jag och Rebecca tog en långlunch igår och när vi skulle gå tillbaka till min bil så gick vi över ett övergångsställe. En tant (i bil) stannade till när vi gick över. När vi nästan var över på andra sidan så gasade hon och körde ifull fart. Våra kroppar hann över, men tanten knuffade till min handväska med BILEN! Dumma tant, borde inte få köra bil längre. Knuffa till min handväska sådär, vi hade ju lätt kunnat blivit överkörda. Åh va arg jag blir...Det är INTE okej!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jaa! Fan, de var verkligen sjukt nära! Galen tant på vägen. VARNING VARNING =)

2008-11-23 @ 00:37:31
URL: http://kinakulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0