On the road...

Just nu sitter jag i bilen påväg till IKEA i Valbo. Ska fixa lite inför exjobbet. Gud vad jag älskar mitt mobila bredband!

Idag hade vi lektion på köpcentret "Kupolen" i Borlänge. Känns riktigt bra med vår nya lärare, skön tjej! Faktiskt väldigt givande lektion, även om vi har gjort den övningen tidigare...

Om tre dagar kommer mina kära syskon till leksand med sina respektive och brorsonen Anton. Åh va jag längtar. Jag hoppas snön ligger kvar på marken så man får rätt känsla när man promenerar runt på Julmarknaden här i Leksand i helgen! Mys...Längtar verkligen till julen.

Ser väldigt mörkt ut gällande planerna för juldagen och nyår med vännerna. Känns som om jag kommer få fira i allafall nyår själv. Eller med mina föräldrar. Våga bojkotta nyår! Någon som vill ta hand om mig?


Kommentarer
Postat av: emma

ååh är du påväg nästan hem till mej!!! :D

2008-11-25 @ 17:16:30
URL: http://emmanyberg.blogg.se/
Postat av: Jenny E

Vad söööt han är =) Vi måste styra upp något snart. Idag åker jag till dina gamla trakter, Karlstad =) Jag ringer dig i nästa vecka. Puss jenny

2008-11-27 @ 10:58:47
Postat av: Syster Malin

imorgon seeeeees viiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-11-27 @ 11:26:34
Postat av: Mary

Varför ser det mörkt ut med juldagen? Ska vi inte ut eller?

2008-11-27 @ 18:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0