Ljuva känsla

23.40 landade jag på arlanda.
Mamma stod och väntade i ankomsthallen! Åh vad jag ahr saknat henne.
Vi körde in till stan (sthlm, daah) för att hämta lite grejer som jag lämnat där i mormors lägenhet.
Sen började vi åka hemåt till Dalarna.
04.30 parkerade vi utanför min lägenhet här i Leksand. ÄNTLIGEN!
04.40 hade jag somnat =)

15.38 vaknade jag idag. Är lite förkyld så jag var inte förvånad att jag sov så länge. Men är ju rätt sliten efter den här resan. Jag låg och drog mig lite i sängen, sen började jag packa upp lite. Sen hämtade mamma mig. Efter lite middag här hemma hos mina föräldrar, ligger jag nu och slöar i soffan.

Inte undra på att jag är sliten... Har bara haft FYRA lediga dagar på FEM veckor nere i Spanien. Men fan så roligt jag har haft det!

Nej ska åka hem och sova nu...Ah, älskar min säng =) Saknaden har varit stor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0