Helkväll med hockey

Grattis till vinsten igår Leksand!! Sweet...

Lite konstig känsla igår att betala 100 kronor för att se en hockeymatch på en STORskärm som man lika gärna kunda ha sett på TV. Men det var det värt. Riktigt bra stämning i arenan! Det var ca 3800 personer där, och alla stod upp när Leksand gjorde mål. Precis som alla gör när man ser matcherna live!

Kändes som om hela Leksand var där nästan. För en gångs skull så hade klacken rätt när de fick alla att sjunga: " Bara Leksingar, överallt Leksingar, bara Leksingar, överallt Leksingar..."

Efter matchen spelade "Billion Dollar Babies". Ett rockband från Falun, vars sångare går på min skola...Så alla vi stod längst fram och supportade! Sen åkte jag hem...Lät de andra stanna kvar och festa! Hoppas de hade en bra kväll.

För jag åkte hem och myste med familjen!


Hade inte kameran med mig in på arenan..
därav denna tråkiga mobilbild från första perioden, då allt var rätt städat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0