Wait Up!

Ett
Igår när vi hade lite spelkväll så ringde vi den då nervösa Jonna. Hon är väldigt flygrädd av sig och säger sjuka saker när hon är nervös. Fick ihop en liten "floskeltopp", bara under det samtalet...

Jonna sa:
- "Tror ni man kan schamponera in håret med Voltaren?" (skämtade)...Jonna får typ ont i huvudet under flygningar.
- Rebecca sa: "Vi måste göra manikyr nästa vecka!" Jonna sa: "Manikyr?? Oh shit va är det??" (hoppas på att det var ett skämt...)
- " Vaddå varför har ni en sån hård madrass i Kina? Man kanske kan lägga lite pengar i madrass, så kanske den blir mjukare, haha."....Say what Jonna??
- Jonna spille juice på sin fot på flyget till Cypern för några år sedan, hennes kommentar på det va: " Ah, fotjuice, moahahaha".

Alla har vi vår egen humor. Vissa har en bra humor och vissa har en mindre bra humor....*host host*. Nejdå skämt åsido, Jonna är grym....Jonna är bäst!!

Två
Har äntligen bokat min tatuering. På måndag eftermiddag ska jag fixa min första tatuering. Känner mig säker på motivet och vill verkligen göra det! Det enda som jag är lite nervös inför är väl hur ont det kommer att göra. Men va sjutton, har ju fått de konstigaste av behandligar (med nålar) för mina sportskador och har ju även hoppat bungyjump....så dethär lär jag klara av!

Tre
Idag klockan fem kom min Terese hem från sin praktik i Sthlm. Hon ska bo hos mig nu under de två sista veckorna i skolan. Känns riktigt roligt! Nu har vi bäddat ut min grymt sköna bäddsoffa och vi kollar på lite film. Men nu när jag tittar lite närmare på Tessan så ser jag att hon sover. Stackare, hon har nog haft en lång dag...Ska nog stänga av tv och dator nu, så hon får sova i lugn och ro!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0