Grönt och vitt

Det är så konstigt. Har sett så många väderprognoser de senaste dagarna som visar på att det ska bli snö. Men jag har ju avfärdat de påståendena. Imorse när jag vaknade tittade jag bort mot fönstret...persiennen var neddragen, men det lyste så fint. Då tänkte jag såklart: Yes det är sol och varmt idag!! Men icke då...

Det låg SNÖ på marken. Hade redan kommit någon dm, och det öste ner hela dagen. Nu är det väl runt 2-3 dm! Det är så sjukt konstigt...dethär händer inte!! Snö på den 17 maj. Varför ska vi i Sverige få sota för att allt fokus ligger på Norge just idag?? Dethär är lite överdrivet...

Såhär såg det ut hemma hos mina föräldrar idag...Det är INTE okej!

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0