Det är INTE ok...

Jag vet inte vart jag ska börja... På en dag har allt vänds upp och ner.

Jag hade en sån bra känsla inför mitt sommarjobb. Gick vidare från intevjun och provjobbade. Allt kändes hur bra som helst, kände verkligen att jag klickade med medarbetarna. Men igår fick jag beskedet att jag inte fick tjänsten... Det känns rent förjävligt!!! Känner mig helt körd inför sommaren. Har ju räkningar att betala och nu har ju nästan alla redan anställt sommarjobbare. Har verkligen panik. Dethär känns inte alls ok...

Har suttit och ringt alla möjliga sorters jobb hela eftermiddagen idag. De flesta har redan anställt, vissa är snart klara. Så jag har skickat ut några mail iallafall. Men det känns lite knepigt. Var även på en intervju idag för ett jobb i receptionen på ett hotell. Kändes helt ok, får se inom en vecka. Jag tänker inte ge upp, det måste lösa sig! Finns inget annat alternativ...

Har varit lite andra grejer som känts lite tungt de senaste dagarna, så jag känner mig inte tipptopp. Imorgon ska vi dekorera en fest på skolan, känns lite skönt att få jobba lite kreativt...det kan jag behöva!

Längtar otroligt mycket tills på fredag då min syster kommer hit. Behöver henne otroligt mycket just nu. Vi hade ett lite mysigt samtal idag, vi är så sjuka på telefonen när vi pratar. Jag och min systeryster Malin. Hon är underbar!

När man är i en svacka som jag är i nu, är ens underbara familj och sina närmaste vänner så viktiga. Jag är så glad att jag har dom! Ni är bäst, ni vet vilka ni är =)

Kommentarer
Postat av: johanna...

Ringde du Mona?

2008-05-22 @ 00:00:17
URL: http://jlu.blogg.se
Postat av: Malin

älskar dig syster!

2008-05-22 @ 00:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0