Dalaluft

Är sjukt trött men det är skönt att äntligen få vila huvudet på sin egen kudde i sin egen säng igen...

Kom hem till leksand vid 18.00. Rev upp hela resväskan och packade ner all smutstvätt i min tvättpåse. Mamma hämtade mig. Tvättade hos mina föräldrar. Åt middag. Handlade. Åkte hem. Fick ett trevligt besök av Malin och Joanna, möblerade om hela lägenheten med Malins hjälp (blev tokbra), städade, kollade på tv och nu ligger jag i sängen och behöver verkligen sova!!!

Händelserik kväll va? Är riktigt nöjd med min ommöblering. Fick ett bättre lugn här i lägenheten. Känns mycket bättre.

Imorgon: Pyssel i skolan. Fika med Rebecca,Joanna och Linda. Träffa tatuerarna med Tompa.
Fredag-Söndag: Möjligheternas dag på skolan för de som sökt skolan till hösten. Ska hjälpa till där.
Måndag: Skolstart.

Det är skönt att vara hemma igen....Friskare luft här uppe i Dalarna. Me like!


Kommentarer
Postat av: Mary

Vill se bilder på din möblering! =)

2008-05-15 @ 10:09:40
URL: http://princesssmary.blogg.se
Postat av: Malin

åh Leksand... jag längtar hem så jag snart blir tokgalen!!! :( Vill också fika på Siljan, äta pizza på Amore, kolla på gamla schlagerfestivaler med dig hemma på Källberget och ligga o prata med dig innan man ska sova så att du nästan kastar ut mig ur ditt rum eller tvärtom ;)Saknar dig (märks det?) haha... puss

2008-05-15 @ 11:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0