Bara timmar kvar...

Om lite mer än en timme kommer Emelie och hämtar mig. Dags att börja åka upp till Leksand igen...

Det var lite vemodigt imorse...Jag sov otroligt tungt och hade drömt hela natten. Johanna petade lite på mig, hon skulle till skolan och ville säga hejdå till mig. Hon ska ha en stor redovisning idag och var riktigt uppklädd, hon va så fin! Fick en kram av henne och sen gick hon. Shit kommer sakna Johanna, och Mariah för den delen. Har haft riktigt roligt i Linköping, både jobbmässigt och privat. Har riktigt fina vänner...

     


....och jag har fler fina vänner därhemma som jag saknar. Rebecca är ju hemma från Kina i några dagar, Joanna bor ju också i Leksand och Malin är också på besök hemma. För att inte prata om mina fina klasskompisar, som kommer tillbaka till Leksand nu i helgen!

Måste packa klart, men hör av mig när jag andas dalaluft igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0