Week update!

Har jobbat mest hela veckan. När jag inte har jobbat på hotellet, har jag hjälpt mina föräldrar att slipa och måla fönster i vår sommarstuga. Känns inte som att jag har någon fritid alls, kämpar för att hitta små stunder där jag kan njuta av sommaren! Ska bli skönt sen när pengarna börjar rulla in sen, i slutet av sommaren...

I torsdags hade vi en lite turistdag. Jag, Mariah och Emelie åkte runt Siljan och besökte lite turistplatser. Vi kollade på utsikten (över siljan) i Tällberg och i Rättvik. Vi besökte några små ateljéer och inredningsbutiker längs vägen. Vi tog en liten promenad vid Styggforsen. Kollade på roliga vägskyltar. Besökte keramikverkstaden i Nittsjö och dalahästtillverkningen i Nusnäs. Kollade in Dalhalla. Åt matsäck på en brygga i Nusnäs och åt middag i Mora. Dagen avslutades med att kolla på kyrkbåtsrodds tävlingen i Mora. Bra rott av Siljansnäsar'n! Gött.

I igår (lördags) jobbade jag, sen på kvällen åkte vi förbi roddarnas fest och se åkte jag vidare in till leksand för att parta lite. Det blev miniförfest och lucky-utgång med Joanna & Rebecca med sina respektive! Riktigt lyckat. Jag hoppas Joanna lägger upp lite bilder på facebook snart, för hela gänget hade likadana snygga glasögon på sig! Fan va coola vi va...haha...öööh.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0