Fix med Peace & Love

Idag var det dags för lite fixande inför Peace & Love-festivalen.

Surayya, min klasskompis har numera titeln: Dekorationsansvarig för Peace & Love-festivalen! Så coolt. Är riktigt stolt över henne... Idag var jag där mellan 12.30-18.00 och hjälpte henne. Idag målade vi några rockringar , tillverkade "fotoramar" av VP-rör och körde runt och handlade in lite saker. Jag fick köra, denna fina bil som ni ser på en bild här nedan...Kände mig sjukt viktig och grym, när jag körde runt i den. ALLA tittade på mig! Värsta inne-tjejen...! haha.

Tänkte väl jobba längre än till klockan sex, men när jag och Ida satt och spikade på golvet så upptäckte vi en stor fet spindel (2 cm i diameter) som satt bara några få decimetrar från mitt ansikte. Ida skrek ett "skräckfilms-skrik"...jag skrek för att hon skrek...Mitt hjärta hann inte återhämta sig förän efter en timme tror jag. Usch va läskigt. Vi plockade ihop lite snabbt det vi höll på med och gick upp för trappan och ut i friheten igen...(vi sitter och fixar nere i en "mördar-källare" nämligen, skit läskig...har säkert använts till någon skräckfilmsinspelning)... Påvägen upp för trappan såg vi den första spindelns alla "hoomies", då sprang vi ut!!! Efter att inte ha lyckats återhämta oss så gick vi istället hem.

Lite bilder från idag, tagna med min mobil...(mest på bilen och på Surayya)...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0