Feeling hot hot hot

Man ska inte klaga på värmen. Men när jag kör runt i en bil utan AC, så börjar det krypa i hela kroppen för att det är alldeles för varmt!

Har precis jobbat klart min andra dag på sommarjobbet. Känns bra. Får se hur det blir med allt. Men mitt huvud är alldeles fullt med information. Info som måste stanna kvar där inne i huvudet...hur ska det annars gå att jobba hela sommaren. Måste se till att lära mig allt nu.

Idag ska jag på studentmiddag hos Ylva, som jag åkte konståkning med förut. Trevligt att träffa det folket igen!! Får se vad som händer ikväll. Är lite sugen på att sätta mig på Joannas balkong ikväll med en cider i handen. Ska nog lägga upp förslaget till henne senare sen.

Imorn är jag ledig från jobbet. Vi ska antagligen ha lite picknick i Gropen där det är lite Nationaldagsfirande. Sen ska vi spela lite beachvolleyboll tror jag visst! Ah längtar...

Over and out...(som alla tycks avsluta sina inlägg med för tillfället).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0