Brist på tid vid datorn

Dåliga ursäkter, jag vet. Men sen att jag har börjat jobba har jag faktiskt inte haft mycket tid över...för t ex tid framför datorn! Har max haft tid att kolla min mail på jobbet...

Ja vad har hänt sen sist då?
Jo, vi har ju kollat på studentbalen, spelat beachvolleyboll, kollat på Krilles valpar, firat nationaldagenGropen, haft lite spelkvällar och badat...

...och jag har fyllt år! I söndags blev jag ett år äldre. Så nu är man 23 år! Känns ingen större skillnad, möjligtvis någon ny "skrattrynka", haha =)

I lördagskväll, när jag satt hemma och åt lite mat. Så ringde det på dörren. Där stod Mariah, Cisci och Patrik! "Klä på dig", sa dom. Så jag fick lov att slänga maten, hoppa in i duschen och göra iordning mig! Sen bar det av till Joannas pappa och grillfest. Mina goa vänner hade alltså ordnat en härlig grillfest med SingStar för mig...Så sött av dom. Har aldrig varit med om en sådan överraskning! Så glad blev jag allt...

På själva födelsedagen jobbade jag och sen åt jag lite middag med mamma, pappa och mormor! Trevligt. Kvällen avslutades självfallet med lite kortspel med vännerna.

Har en känsla av att det blir mycket kortspel och beachvolleyboll i sommar. Me like...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0