Hyllning...

Igår såg Batmanfilmen "The Dark Knight" på bio i Borlänge. Jag är så imponerad av den filmen!! Det var verkligen sjukt bra. Man hade ingen aning om hur det skulle gå. Alla skådespelarna spelade såå bra! Framförallt Heath Ledger....Åh denna fina varelse som lämnat vår jord. Han gjorde sin livs prestation, har aldrig sett honom spela så bra tidigare. Inte ens i Brokeback Mountain! Han var riktigt läskig och "twistad", jag personligen skulle bli knäpp av att spela en sådan roll...om jag var i den branschen.

Ni MÅSTE se "The Dark Knight", visste den innehöll mycket action, men den var så snyggt gjord! När Jack Nicholson spelade "The Joker" i en tidigare Batmanfilm, så var han grymt bra...men Heath gjorde den karaktären ännu läskigare...


Nä jag måste nog kolla på "10 orsaker att hata dig" snarast....så man får tillbaka den fina och söta bilden av Heath igen!


Snälla ge en Oscar till Heath för denhär insatsen...
...eller kan man få en Oscar efter sin död?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0