Min idol!

Tisdagen:
Min lediga dag. Den stora shoppingdagen! Åkte till Lager 157, Borlänge och Falun. Spenderade lite för mycket pengar, men men jag shoppar nästan aldrig längre...Avslutade shoppingdagen med att klippa mig hos min klasskompis Ida. Det blev mycket kortare än jag haft förut, men jag är riktigt nöjd faktiskt. Shit jag är korthårig!!! (Återkommer med bilder en annan dag)

På kvällen drog vi (tjejerna + Herman) på tisdagskul i Rättvik. Vi tänkte att det kunde vara lite kul att gå ut där när det var Classic Car Week och allt det där. Inte för att vi är några raggartjejer,men det är ju kul att träffa folk. Bra kväll, lite väl utspritt festområde. Men det var lyckat. Mariah är kung!!! Det är helt sjukt vad hon har lyckats med!!!....

När vi rullade in mot Rättvik på kvällen så fastnade vi i den långa bilkön in mot Rättvik, Oväntat?? inte direkt. Vi insåg att vi borde ha tagit en annan väg. Vi funderade på en U-sväng men det stod en polisbil framför oss.... Så Mariah trippade fram till polisbilen, knackade på rutan och frågade dom om man får göra en U-sväng på 90-väg, i en sån här situation.....
Polisen sa: Nej det får man egentligen inte...men äh, vi kan hjälpa er!

Så vad gör poliserna?? Jo dom stoppar den mötande trafiken, så vi kan göra en U-sväng och köra en annan väg in till Rättvik. Mariah är min idol! Helt klart =)


Kommentarer
Postat av: Maja.

Hahaha fan va roligt, skulle vilja sett när hon knackade på polisen=) hur blev håret? skulle inte du spara ut det?:P kramkram!

2008-07-31 @ 15:30:06
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0