Jobb, jobb, jobb

Jag jobbar på. Målar, fogar, och tvättar. Härligt! Som jag tidigare har sagt så är detta som terapi för mig. Love it!

Jag funderar även en hel del på våren. Har sen länge en praktikplats, men det är så mycket som jag inte har hunnit prova på än...Börjar bli lite otålig. Så nu har jag mailat min handledare på produktionsbolaget som jag hade praktik med i Spanien. Och hoppas att dom kan fixa in mig på någon studioproduktion nån vecka i vår. Så jag får testa på studioinspelningar också....innan jag skeppas ut i den stora världen (efter examen)...Det gäller att ligga i för att få så mycket erfarenhet som möjligt!

Känn pepp...för snart är det jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0