Hur tycker jag att det går då?

(Emma du får ta att jag tog din favorit mening, här ovan...)

Jo jag tycker att det går riktigt bra! Tidschemat för dagen har spruckit rejält. Sov alldeles för länge, men sen tog jag mig i kragen. Handlat målarfärg, solat och handlat julklapp (åt min syster, som inte hinner med julhandlingen riktigt).

Nu ska jag äntligen fortsätta med arbetet, dock några timmar för sent.

Julkänslan börjar komma krypande nu...känner mig lite gladare, lite i allafall. Längtar tills på tisdag kväll...då kommer systeryster hem till leksand och jag ska få dekorera granen (älskar ju att piffa, om ni inte visste det).


Julen 2007. Längtar tills jag får krama om den här lilla killen igen...


Kommentarer
Postat av: Emma

hahaha "hur tycker du att de gåååråå" ;D

2008-12-21 @ 12:02:05
URL: http://emmanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0