Fullspäckat schema.

Efter några dagar helt däckad i sängen, så är jag tillbaka i skolan igen. Mår väl lite bättre i allafall. Men mitt STORA sömnproblem har eskalerat ännu mer nu. Jag kan verkligen inte sova...somnar runt tre-halv fyra farje natt. Är helt slut på dagarna. Men kan ändå inte somna på kvällarna. Pappa tycker att jag borde kolla med en läkare...känns som att jag har provat allt man kan. Aja det löser väl sig.

Idag hade vi lite lussefirande på skolan. Blev inget traditionellt luciatåg, men det vore ju inte riktigt vår stil heller så...Idag har vi lektion 9-16. Sen måste jag skynda mig hem och fixa inför matchen...

Ska jobba på arenavärd ikväll på matchen: Leksand-AIK. Toppmatch, TV-sänt och två stora klackar. Kan bli en intressant kväll. Ska hålla tummarna för att jag ens orkar jobba...risken är ju att jag somnar när jag är hemma en sväng!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0