Förvirring

Host host.

Är hemma och är sjuk idag. Förkyld och väldigt hängig. Slog till över natten igår. Är helt slut.

Känner mig så upp-och-ner. Känner mig jätte stressad, men jag försöker komma på vad jag stressar upp för. Har inte mycket i skolan just nu. Vi har i princip bara softdagar fram tills jullovet.  Usch, jag hatar den här känslan!

Har försökt göra något vettigt idag. Fick i allafall iväg en skoluppgift idag, det var skönt.

Jag tror nog stressen är känslorelaterad. Är så otroligt trött på att vara singel. Att vara ensam. Och JA jag vet att jag inte är ensam...har många sköna vänner och en underbar familj. Men en annan sorts kärlek är saknad. Är så trött på det här läget nu...f'ck.

Vill bara krypa ner under täcket och försvinna för en stund...

Kommentarer
Postat av: emma

Känn pepp sara! Känner också så till å från. Men han dyker upp när du minst anar det, kärleken ;)



Kommer du kunna va me på julbordet?!

Krya på dej! Krams!

2008-12-09 @ 17:33:42
URL: http://emmanyberg.blogg.se/
Postat av: Mary

Men love! Jag tror att mr right guy dyker upp på juldan! Visst?!? Mörkhårig, lagom lång, typ 175-180, blå ögon, med en lite för ful skjorta för att vara okej, men det är okej ändå, för han e snygg och charmig, han står i baren och hänger när du kommer fram och ska beställa en drink och sen är allt suddigt och rosa moln! Funkar det?! :)))

2008-12-09 @ 20:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0