Bra beslut

Då är det beslutat angående blocket-fyndet. Det blir ett köp! Så skönt, kommer bli jättebra! (jag skriver inte ut vad fyndet är, då det har att göra med mitt "hemliga" exjobb).

Kom hem rätt sent idag. Då jag har sådana sömnsvårigheter, började jag direkt att städa för att bli lite tröttare...Så nu har jag plockat undan all skit och tänt ljus. Min lägenheten må vara liten men den kan bli riktigt mysig, bara den vill =) Så nu sitter jag och uppdaterar bloggen, kollar på den härliga filmen "Love Actually" med en kopp med varmchoklad i handen. Det är så härligt med vinter och snö...för då blir det ännu mysigare att sitta i soffan (med nyinköpta kuddar) och dricka varm choklad.

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0