Äntligen levererad!

För närmare en vecka sen så blev jag tipsad om en hemsida med bl a roliga klockor på min kära vän Tess blogg. Jag kunde inte hålla mig, så jag gick in och beställde en.

Idag fick jag den! En svart. Inte så speciell men jag tycker den var snygg och den kostar inte alls mycket. Fick även en blå på köpet, det var snällt gjort av dom. Allt verkade rätt skumt dock...dom låg i varsinn liten påse med ett A4 lindat runt dom. Sen kom dom i ett vaderat kuvert. Det låg inget annat i kuvertet. Ingen form av följesedel, ingen bruksanvisning, ingenting mer. Men skit samma... Har i allafall fått klockorna =) så skumt....


Jag vette f-n om jag ens vill använda den blåa...hm..vad tycker ni om den?

Kommentarer
Postat av: Joanna

du kan få ännu fler i januari om du vill... inte alls dyra här heller.. 30 spänn....

2008-12-06 @ 11:05:44
URL: http://comeawaywithme.blogg.se/
Postat av: tess

va snygg den svarta var:) den blåa var ju lite special men cool den med!

2008-12-12 @ 12:35:18
URL: http://trescz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0