500 kg, prejning av polis, fynd

Ja nu tror ni kanske att jag har snott något som väger 500 kg och försökt rymma från polisen! Men så är inte fallet, nähääää...

Igår åkte pappa och jag ner till Eskilstuna för att hämta fyndet vi har hittat på blocket. Fyndet väger ca 500 kg. Det var tungt att bära, även om det var uppdelat på 29 paket! När vi åkte genom Borlänge sent igår kväll (vi åkte i varsinn bil från borlänge), så hamnade vi mitt i en biljakt mellan några tjuvar och två polisbilar. Så klart så råkade jag preja en polisbil i en rondell. Jag tog inte ut svängen tillräckligt och såg inte heller att det var en polis efter mig. Men det löste sig bra och jag hoppas polisen tog bråkstakarna! Vi var hemma igen vid tolv-tiden inatt. Då lastade vi in allt i huset och sen åkte jag hem och sov. Kommer bli grymt bra med det här fyndet =)

Shoppingturen innan vi åkte ner till E-tuna, gick grymt bra. Köpte 3 klännigar, men ska lämna tillbaka en av dom. Köpte även 2 jackor/tröjor. Är nöjd. Känns som att jag är klar med outfitten för juldagen! Skönt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0