Upp med humöret och in i skiten med er...

Har tagit en liten paus från bloggandet, som ni kanske har märkt...Men jag ska försöka skärpa mig nu!

Min klass har varit lite off den senaste veckan. Vi har varit och skyltat skyltfönster i lite butiker i Säter (av alla ställen). Deras kommun vill samarbeta med vår skola för att få igång handeln där lite! Så det är väl bara att ställa upp, klart man inte tackar nej till mer erfarenhet. Som sagt så var min klass lite halv peppade inför Säterskyltningen, så en lärares kommentar va: "Upp med humöret och in i skiten med er..."

Jag och två till skyltade om i en sportbutik (deras enda). Butiken är rätt stökig, men nu är iallafall skyltfönstret fint och rent =) Vi ville locka dit lite barn, så vi gjorde lite svampar (som nästan såg teknade ut).

Nu under helgen pågår en skylttävling i Säter, så vi får se vilket skyltfönster befolkningen i Säter tyckte om bäst!


Anna "bystar upp" skyltdockorna...


Kommentarer
Postat av: Anna Hedlund

Hej Sara!



Var du skeptisk inför att skylta i Säter???!!! =) Jo då, förstår dig eftersom jag spenderat mina första 18 år livet på denna lilla, lilla ort...



Tyvärr är jag på Kreta, annars hade jag kastat mig dit å röstat. Ska säga till nån kompis hemikring att rösta. Antar att det var Sport-Eva ni skyltade.



Hoppas allt är bra med dig!



Kram Anna (Din gamla kollega) =)



2008-08-31 @ 15:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0