Njuter av sommaren (trots dagens väder)

Visserligen så har jag jobbat väldigt mycket under den här sommaren. Men vi har sett till att hitta på saker på kvällarna så gott vi har kunnat iallafall. Jag älskar att jag har så fina vänner, som jag känt så länge. Vänner som alltid ser till att träffas när vi är på samma ställe. Vart man än bor i vårt avlånga land, så har man alltid tryggheten att man kan träffa vännerna när man kommer hem. Det är alltid någon som är hemma i Leksand. Det är en liknande trygghet som att veta att familjen alltid finns där..

I år "firar" mitt kära kompisgäng 10 år...Mina kära, galna vänner...Älskar er så! Detta är lite bilder från sommaren som gått hittills. Dessa är några av mina underbara vänner...Så ni andra, känn er inte bortglömda =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0