Hård uppladdning...

Gårdagens uppladdning inför skolstarten har satt sina spår imin energi idag. Jag och Emelie hade ställt in oss på en lugn och mysig kväll med vin, för att förbereda oss inför skolstarten nu i veckan. Men vi gick nog ut lite hårt tror jag visst. Efter några glas drog vi fram hennes pojkväns jättegamla Absolute Dance-skivor, åh så roligt vi hade till de gamla låtarna. Vill verkligen inte gå in på detalj vad vi ställde till med den kvällen. Men dessvärre finns det bildbevis på vår busiga kväll. Hennes pojkvän hade nog garvat ihjäl sig om han kom hem tidigare och såg oss, haha. Vi är bra tokiga, jag och Emelie! Vi rockade verkligen... Senare framåt natten tog vi oss en liten promenad ute på Noret (centrum). Vi gick runt och fnittrade och skämde säkert ut oss en hel del (men ingen såg oss, det var vi säkra på)...

Nej det var en grymt rolig kväll. Vi behövde verkligen bara slappna av lite och festa lite, helt oplanerat...Så idag mår jag väl som jag förtjänar. Inte bakis, men är riktigt seg och det blir nog en tidig kväll för mig idag. Håller nästan på att somna här framför datorn och klockan är bara halv tio! Äh ska sätta på en film nu, sen ska jag gå & sova och vakna upp och ta emot de nya ettorna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0