Free time

Mitt i ledigheten. Wow inte alla som får en hel vecka ledigt under sommaren, hm...

Min syster med hennes pojkvän har varit och hälsat på i några dagar, närmare bestämt söndag-torsdag.
Åkte ju som sagt ner till Karlstad och hämtade dom i söndags. Jobbade till kl två, körde ner dit, stannade i två timmar och sen åkte vi hemåt. Skoja inte att jag var trött när vi kom hem, speciellt då det hällregnade hela vägen hem. Men men det var det värt! Att få hem syster en dag tidigare än planerat.

Vi har verkligen tagit det lugnt under de här dagarna. Jag fixade så att dom fick bada kurbad på mitt "gamla" jobb, shoppat på Lager 157, spelat kort när åskan har mullrat utanför och kollat på väldigt många filmer. Fick verkligen njuta av min ledighet.

De åkte tillbaka igår. Jag skjutsade dom till Borlänge, Emelie följde med oss. Efter att ha släppt av dom, så strosade jag och Emelie lite på Kupolen. Några inköp blev det visst. Sen åkte vi och kollade på Mamma Mia! Japp det var min andra gång...fan den är så sjukt bra. Det är nog den bästa filmen jag har sett, någonsin!!

Idag blir det städning, slappning, kanske lite häng med Maja och sen får vi se...

Kommentarer
Postat av: Maja.

Håller med, Mamma Mia är så sjukt jävla bra!!!=)

2008-08-15 @ 19:45:12
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0