Ett glas rosévin för mycket...

Här om kvällen satt vi några stycken och drack lite vin och snackade lite skit. Jag hade jobbat (som vanligt) och skulle köra hem så jag satt där nykter ensam...

Mina kära vänner drog några riktigt sköna "flosklar" under kvällen:

"Skyll dig själv grillspetsjävel!" - Säger Mariah efter att ha blivit spetsad av ett grillspett då hon försökte leta reda på några skor i en garderob. Hennes reaktion var att hon i ren ilska bröt det itu...

"Man kan inte göra slut på telefon. Då kan man ju inte kramas..." (som om det alltid känns lägligt att göra när man gör slut med någon) - Ovisst vem som sa detta...

" Jag hör så dåligt utan glasögon" - Johanna menade det hon sa, på något sjukt sätt, men det låter ju lite konstigt, eller?

"Mamma flyttade på sig själv, så då blev jag ensam..." - Tror nog att Johanna sa det. Kommer inte ihåg sammanhanget riktigt, men det var kul då iallafall =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0