Taskig tajming

Mina kära kollegor var snälla nog att släppa iväg mig tidigare ifrån jobbet idag så att jag skulle hinna till isträningen. Jag har inte hunnit vara med på så många träningar under den här säsongen, pga jobb osv. Dagens träning var den sista som jag kanske skulle kunnat vara med på innan dom smälter isen, så jag var jätteglad att jag fick sluta tidigare idag.

Det var en sjukt bra träning! Jag kan inte påstå att jag körde speciellt hårt utan jag assisterade mest tränarna när de gjorde klart ett uppvisingsprogram med tjejerna. Det var jätteroligt att få tänka lite kreativt på isen igen och mina fötter mådde riktigt bra i skridskorna idag! Visserligen så haltade jag när jag gick tillbaka till omklädningsrummet efter passet men jag är imponerad över hur tåliga mina fötter har blivit igen=)

Så ja, det känns ju rätt typiskt att jag har en så pass rolig träning då till och med fötterna mår bra, och så sker detta på den SISTA träningen på säsongen! Ååååh vad jag längtar till augusti (?) då vi börjar med träningarna igen.

Saknar isen redan och den är inte ens nedsmält än. Men när Färjestad åker ur/vinner så verkar den försvinna direkt. Dumt!

Nördigare is-inlägg kan ni ju leta efter. Haha!

En väldigt gammal bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0