Lila

Kör vidare på IKEA-spåret... Tyvärr ligger IKEA lite efter gällande vissa färger. Färgen Lila måste nog vara årets färg på IKEA, vi har nog aldrig haft så mycket lila detaljer i sortimentet som vi har just nu. Soffklädslar, kuddar, småbord, skänkar osv osv.

Igår monterade jag upp två små nyheter i Trollsta-serien. Vi har haft sådana bord förut men det var nog i svart och gult. Men nu har vi bara dom i vitt och i just lila. Det var den finaste lila färgen jag sett på länge! Mörk, djup och underbar. Synd bara att jag inte kör på lila hemma just nu...Så här ser i allafall borden ut:















Vissa andra produkter i färgen lila tycker jag ser mer dammiga ut tyvärr. Vad tycker ni om den här färgen?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0