Femtonde oktober tvåtusenelva

Nu mina vänner är det dags för jul, ja ni läste rätt. Nu är det bara knappt 2,5 månad kvar tills julskinka, julgran och tomte! Julen har nu kommit till IKEA! Insåg att jag gick med en stort leende på läpparna igår när jag gick förbi julytan ute på Tag Själv-lagret. Det pirrar faktiskt lite i kroppen när jag ser fina plädar, underbara julstjärnor och allt julgranspynt. Sortimentet i år är faktiskt rikigt fint! Det är uppdelat i två olika delar: en väldigt tranditionell del med rött, vitt, hjärtan och en massa tomtar. Den andra delen är mer modern och består av färgerna vitt, guld och silver. Den ena känns mer jul, den andra känns mer nyår. perfekt!

Vissa tidigare år har det varit väldigt konstiga färger på våra julsaker. Orange och grön. Nja det fungerar inte på min jul!

God Jul i förskott på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0