2011-10-09


Haha, har nog dragit in mina kollegor i en nästintill ond cirkel. Jag har aldrig varit en person som bakar mycket men nu under de senaste veckorna har jag bakat en hel del. Det har lett till att jag tagit med mig gott fika till jobbet några gånger och skapat något slags beroende hos min kollegor =) Klart man är smickrad att folk tycker att det jag bakar är gott. Men jag skämmer ju bort dom!!! Senast i fredags så frågade en kollega (lite skämtsamt) om det blir någon "go fika" i helgen. Så jag gjorde muffins till igår. Misstolka mig inte nu, det är mysigt att baka. Men dom får ju inte ta för givet att jag bakar till dom varje vecka...

Mina äppelmuffins som jag bjöd på igår, inspirerade Jill på jobbet att baka chokladrutor till fikat idag. Man tackar! De var supergoda!

Nu uppmuntrar jag alla de andra kollegorna att baka åt MIG istället =)

Kommentarer
Postat av: Frida

Nästa jobbhelg är det jag som bakar!



kramar Frida

2011-10-09 @ 20:57:27
URL: http://fridasomsyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0