2011-04-12

Helgen blev intressant på många sätt. Lillkillen blev friskare så hela familjen kom på kalaset. Vi hade en riktigt mysig helg då vi verkligen hann umgås! Nästan hela familjen blev dock sjuka på söndag kväll/natt. Helt otroligt vad smittsamt magsjuka kan vara. Men de flesta av oss kom lindrigt undan.

Jag är bara sliten nu, jättesvag och hungrig! Men om jag ska vara helt ärlig så känner jag mig inte alls redo att börja jobba igen imorgon...blir yr för ingenting! Men jag tänker gå på ren vilja, tror nog att jag behöver jobba och fokusera på annat än att ligga i soffan och bara känna efter. Sen har jag massor att göra på jobbet också!! Mitt eget lilla projekt har blivit "uppskjutet" i en dag nu så jag har ställt in mig på att jobba ikapp =)

Känn pepp! Tänk positivt!


Grattis systeryster på födelsedagen i efterskott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0