Inte ok

Idag hjälpte jag en kund (en man) som var rätt irriterad på allt och alla. Han trodde verkligen inte att jag förstod vad han pratade om (trodde tydligen inte att en tjej kunde fatta hur man skruvar ihop en bänkskåpsstomme).  Men jag hjälpte honom snällt och tyckte att jag gjorde ett bra jobb. Han sa tack och när han gick förbi mig daskade han mig lite på rumpan med broschyren han höll i handen. Sen gick han...

Jävla äckel!!!! Jag bara rös i hela kroppen.  Det är inte okej att göra så...speciellt inte när jag var snäll och hjälpte honom, och försökte vända honom från en irriterad kund till en nöjd kund.

Idiot!! (får väl säkert inte snacka skit om våra kunder så här, men han förtjänar faktiskt det...)

Kommentarer
Postat av: syster malin

Blä för äckliga gubbsjuka män!!! Jag hoppas du kontrade med ett -Oh no you didn´t?!

2010-05-08 @ 22:55:01
Postat av: Sara

Nä gjorde inte det. Blev så paff. Min chef stod bredvid mig och min kommentar till henne blev: "Öh det där var inte okej..." (sen berättade jag för henne). Dumma äckelgubbe!

2010-05-08 @ 23:22:28
URL: http://dalkullansara.blogg.se/
Postat av: Mariah

Usch äckligt! Johanna blir antastad av sydafrikanska poliser och du av IKEA kunder. Inte OK!

2010-05-09 @ 17:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0