Yta

Jag går in och läser Kissies blogg lite då och då. Klarar egentligen inte av den tjejen, men av någon anledning så fortsätter jag läsa hennes blogg lite då och då. Den har inget direkt roligt innehåll, bara en massa ytliga små kommentarer, bilder på de nyopererade brösten och förstorade läppar, festbilder och skvaller. Såg hennes intervju på Förkväll idag. Jag tror (och har hört) att hon är en rätt blyg och gullig tjej utanför bloggen, men hon har valt att anta sig en "bitchroll" i bloggen...till vilken mening? Varför inte bara vara sig själv? För hennes bitchpersonlighet är inte speciellt fager. Orka...

Antar att hon är en sån tjej som folk älskar att hata. Eller nåt. Jag känner mest bara ORKA! Lycka till att bli av med bitchstämpeln Kissie!

Tjejen är bara 19 år...


Bild från kissies.se


Aja det här var första och sista gången jag tilläggnade ett inlägg till henne.

Kommentarer
Postat av: Mariah

Hon tjänar ju riktigt bra på sitt alter ego och det är nog tur att hon inte är den personen på riktigt. Då hade jag tyckt uppriktigt synd om henne! :) Men igår på förkväll, hon kunde ju knappt prata pga sina stora läppar. Undrar om dt verkligen är värt det?!

2010-04-27 @ 07:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0