Fredag

Det har varit regnigt och disigt här under hela veckan, men idag på min lediga dag så strålar solen! Underbart! Strosade runt på stan i säkert 5 timmar idag. Shoppade och tittade på folk som satt i solen på de nya uteserveringarna och drack öl. Jag hade bestämt mig för att köpa nya converse idag, mina gamla är så slitna. Men alla mindre storlekar är tydligen slut i hela stan, i allafall i dom större butikerna... Jag blev såå besviken! Aja får leta vidare en annan dag...(Orkar inte beställa på nätet, vet inte vilken storlek jag ska ha...)

Gick även förbi och hälsade på födelsedagsbarnet (min syster) på väg hem. Grattade henne lite idag och sen ska jag dit igen imorgon efter jobbet och gratta henne med hennes svärföräldrar med flera.

Nu har jag ätit en jättegod middag och har nu landat i soffan framför tv:n. Fredagsmys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0