Sjukt roligt!!

Ikväll när jag satt och zappade på tv:n hos min syster så stannade jag till på lokaltv-kanalen. Som vanligtvis är fantastiskt dålig och tråkig. Men jag fick se ett väldigt roligt inslag. Det är inspelat för många år sedan. Det roliga är att killen som är med i reportaget är min "snickarchef" från min praktik i Spanien...Han ser väldigt ung ut på filmen men är minst lika roliga som han är idag...

Så kolla klippet och få er ett gott skratt! Detta kanske är roligast för er som känner eller i allafall VET vem Tim är. Men ge i allafall klippet en chans. Det är gjort på ett så härligt amatörsätt =) Haha, blev så paff när jag hittade det. Jag menar, vad gör snickar-Tim där??!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0