Sommaren är här...

...alltså inte här utanför! För här har det regnat idag, men jag menar på IKEA. Hela denna vecka har vi byggt upp den stora sommarytan vid kassorna (sist jag var på IKEA så byggde vi ju upp julen). Det har varit rätt tungt arbete hela veckan med att bygga upp höga väggar och annan inredning, men det har varit väldigt roligt. På fredag så har vi premiär för sommarytan, så om ni har vägarna förbi så kom gärna in och kolla vilka fina nya sommarsaker de har fått in. Åh nu längtar jag till sommaren.

Vad har mer hänt under veckan då? Min mormor har åkt hem till Leksand en sväng igen, så jag har lägenheten för mig själv lite igen...fast jag saknar minsann min egen lägenhet väldigt mycket!

I veckan var jag på bio med Micke & Charity. Det var andra gången jag gick på bio med dom, och även denna gång såg vi en romantisk komedi. Haha stackars Micke har inget att säga till om =) Får se om han får välja film nästa gång...eller inte!! Haha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken film såg ni??

Du bara måste se "He's just not that into you" när den kommer till Sverige!! klockren, söt och bra film!

2009-03-08 @ 22:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0