Storbesök

Igår hade vi storbesök på vårt varuhus (ikea). HAN kom dit och gick igenom hela huset med cheferna. Jag talar givitsvis om Ingvar Kamprad, världens coolaste 83-åring! Jag trodde att han bara skulle komma dit och titta lite. Men gubben kom dit redan vid sex-tiden på morgonen och stannade till efter lunch. Han gick noggrant igenom hela huset och sa vad han tyckte om alla avdelningarna. Tro mig, hans åsikt väger tungt på det här företaget trots att han inte äger det eller jobbar aktivt inom det längre. Krutgubbe är nog det rätta ordet för Ingvar. Cool snubbe!

Jag hade rätt fullt upp i kassan igår, men jag gick i allafall förbi honom två gånger. Annars hade han tydligen varit väldigt noga med att ta i hand och hälsa på alla anställda. All respekt till honom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0