Minisemestern i Leksand

Förra söndagen gick jag lite tidigare från jobbet och skyndade till bussen. ca 3.5 timme senare så befann jag mig i Leksand. Åh härliga Leksand! Jag kunde bara vara hemma fram tills fredagen, men det var det verkligen värt. Jag hann med en hel del på bara fem dagar måste jag säga. Min bror och hans familj var hemma i Leksand när jag kom dit. Så det var full rulle hela veckan, men jag klagar verkligen inte. Jag är verkligen stolt att jag äntligen tog mitt första dopp för året...i den rätt kalla stora sjön Siljan, om ni vet vilken det är? haha.

Här är lite bilder från veckan...

Fisketur på Djursjön med min bror och hans son Anton:



Grillning vid Lindas sommarstuga i Gimmen:




Nä nu måste jag sova. Är ju mitt uppe i ännu en jobbhelg!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej hej! Har hittat din blogg sen en tid tillbaka och sett att du pluggat i Leksand till dekoratör! :) Sökte själv nu i våras och kom in! Så snart ska jag ut på samma 2 åriga resa som du gjort! :) Känns otroligt spännande! Trivdes du?



Varför jag egentligen skriver är om du skulle vara intresserad av att sälja vissa böcker som du hade under din tid, dvs om du har kvar dem?



Just nu är jag ute efter boken fönster och expo av annelie lundgren!



Hör gärna av dig på min mail!



Ha det gott!



MVH Elin

2009-07-26 @ 21:13:43
Postat av: Sara

Hej, jag har ingen sådan bok. tyvärr. Hoppas du trivs lika bra med utbildningen som vi har gjort!

Lycka till!

2009-07-27 @ 21:38:26
URL: http://dalkullansara.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej igen!



Okej, tack iaf!



Jag hoppas att jag kommer trivas!



Ha det gott! /Elin



Grymt bra blogg för övrigt :)

2009-07-28 @ 15:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0