Ledig

Ja det är jag i alla bemärkelser. Men nu syftar jag på att jag inte har jobbat idag. Idag har jag lunchat och strosat runt på stan med min syster. Det slutade med att vi mest bara kollade på barnkläder och leksaker..blir väl så när den ena parten är höggravid! När vi hade hämtat hennes, ja hm, gubbe på jobbet så började vi spela kort hemma hos dom. "Plump", "Sjuan" och "500"...det blev lite låtsas-tjafs mellan mig och Mathias. Men det är som det brukar vara! Haha. Vi är nog dåliga förlorare båda två.  Annars så blir det nog en lugn kväll. Är ju dags för ännu en jobbhelg med start imorgon kl 11.00.

Nu börjar jag verkligen längta tills det lilla knytet ploppar ut i slutet av augusti! När jag håller honom/henne i min famn för första gången som kommer jag nog inte kunna släppa taget...Längtar efter bebisen så mycket! Coolare bebis kommer man få leta efter... Mmm längtar så!


Jag vill köpa en sån här Adidasdress till lillen.
Jag hoppas bara att min ekonomi tillåter det när det blir dags!

Kommentarer
Postat av: syster malin

hoppas jag med ;) haha... tack för igår. =)

2009-07-18 @ 10:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0