Imponerad

Jag är en sådan person som gärna sitter framför datorn när jag har tråkigt. Läser bloggar, läser mina mail, kollar lite på facebook och uppdaterar min egen blogg. Men under den senaste tiden har jag verkligen inte suttit speciellt mycket framför datorn alls. Min stackars lilla datorn känner nog sig lite bortglömd. Men men. Jag känner mig i allafall imponerad av mig själv att jag lagt min tid på annat =)

Annars så rullar allt på i rasande fart! Det är är mest en massa jobb men jag hinner även umgås lite med min syster. Min mamma var här på besök i två dagar nu i början av veckan. Hon gav mig en "spark i baken" angående min lägenhet, dvs att hon hjälpte mig att få lite mera ordning...det behövdes verkligen. Tack för hjälpen mamma!

Jag har inte haft en enda ledig helg sen jag började jobba nu för sommaren och härom dagen upptäckte jag att jag kommer att jobba ALLA de resterande helgerna i sommar. Min första ledig helg är runt 16 aug tror jag. Haha! Aja jag får njuta av alla mina pengar i höst istället =) Så sorry alla tjejkompisar som jag velat bjuda hit. Det får bli längre fram...

Nu ska jag måla min naglar! Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0