Nu då?

Nu har jag varit inne och vänt på min blogg flera gånger under dagen. Men jag har fortfarande inte kommit på något att skriva om...Det jag vill skriva om, kan och får jag inte skriva om...av flera anledningar! Så jag får väl fundera ut något annat!

Just ja, jag åker ju till Stockholm nu på måndag. Har inte bokat biljett än, försöker kolla om jag har lite is i magen och kan boka den i sista minuten. Men måndag blir det i allafall. Jag ska hinna med en hel del på bara några dagar! Så det blir inte direkt någon semester. Egentligen börjar skolan nu på tisdag, men jag fick lov från skolan att åka till Stockholm istället. Så här ser min vecka ut:

Måndag: Anlända till storstan. Handla frukost. Slappa.
Tisdag: Gå lite på stan. Shoppa. Möta upp med Malin. Slutfest för "Mästarnas mästare" med (förhoppningsvis) hela gänget.
Onsdag: Gå lite på stan (igen). Kanske fika med någon vän som har tid. Åka hem till bror min (leka med Anton). Sova där.
Torsdag: Möta upp med klassen + lärare på centralen. Avverka några studiebesök. Sova hos Bella.
Fredag: 09.00 samling vid Älvsjömässan. Strosa runt på Formexmässan (äntligen!!). Ev. examen middag hos bror. Sova där.
Lördag: (Ev. umgås med bror med familj). Åka hem med tåg eller bil.

Pust. "ledig vecka", my ass!


Kommentarer
Postat av: Maja

2009-01-10 @ 17:33:35
Postat av: Maja

Tjooo. Min mor oah far kommer åka hem från Stockholm på lördagen. Så om du vill kan du säkert få en plats där =) Jag anländer till stockholm på torsdagmorgon. Men antar du inte har tid att ta en fika då? Puss kram!

2009-01-10 @ 17:35:08
URL: http://majasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0