Ett nyårigt dygn i Mora

Igår eftermiddag hoppade jag in i bilen och körde upp till Mora. Vi gjorde i ordning oss hos Carro och förberedde middagen. Lite senare kom Sophie och Adam förbi med lilla Emilia. Emilias faster (och deras vovve Leo) följde även med som lite barnvakt. Vi åt länge och mycket, men ah va gott det var! Några glas vin slank även ner, det var också gott =)

Det blev ingen utgång för oss igår, men det gjorde verkligen inget. Vi hade en jättemysig hemmafest. Det blev en helt perfekt kväll! Riktigt roligt att fira nyår med två smågalna moraflickor. Tycker om er Jenny och Carro!

Idag har vi enbart legat och slappat i soffan, tills jag tog mig i kragen och åkte hem till Leksand igen!

Här är några av alla kort jag tog igår...







Kommentarer
Postat av: J

Tack för en jättetrevlig kväll... Saknar dig redan :) Kram Jenny

2009-01-01 @ 20:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0